گزارش سفر پزشکی گروه پزشکی راه ایمان

ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام عزاذاری سیدالشهدا علیه السلام محضر امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و همه محبین حضرتش و نیز گرامیداشت یاد مدیر فقید گروه پزشکی مرحوم سعید صدقیانی که مصادف است با دومین سال آسمانی شدن این برادر و دوست عزیزمان، گزارش مختصری از اعزام تیم پزشکی به جزيره هرمز از توابع استان هرمزگان را خدمت مخاطبین و همراهان مؤسسه راه ایمان ارایه می گردد:

بطور خلاصه تعداد کل ویزیتهای صورت گرفته ۹۶۶ ویزیت، دریافت سفارش ١٧٥ عینک و همچنین توزیع داروی رایگان می باشد.

پزشک عمومی مجموعا ٢٣٦ مورد ویزیت صورت گرفت.

تخصص زنان و مامایی مجموعا ۱۰۶ مورد ویزیت که در موارد مورد نیاز سونوگرافی نیز انجام شد.

تخصص اطفال ۸۲ مورد ویزیت کودکان و نوجوانان انجام شد.

قلب ۱۵۳ مورد ویزیت به همراه گرفتن نوار قلب و اکوکاردیوگرافی.

تخصص چشم ۱۹۱ مورد ویزیت.

اپتومتری ۱۹۸ مورد ویزیت که تعداد ۱۷۵ عینک کامل (فریم + لنز + ساخت) سفارش گرفته و پس از ساخت، تا دو هفته بعد تحویل متقاضیان خواهد شد.

توزیع داروی رایگان نیز مثل همیشه با لطف همیشکی داروسازان گرامی و تیم محترم دارویی با سرعتی مناسب انجام پذیرفت.

لازم به ذکر است در این سفر متخصص محترم ارتوپدی و داخلی بصورت آنلاین آماده ارایه مشاوره بودند که البته بخاطر ترافیک بالای بیماران امکان ارتباط برقرار نشد.

و همچنین پرستاران محترم دلسوزانه همراه تیم پزشکی بوده و شرایط ویزیت هر چه مفیدتر را فراهم آوردند.

نکات مهم این سفر عبارتند از: همکاری مناسب و همدلی مردم و مسئولین محترم هرمز مخصوصا امام محترم جمعه، سپاه پاسداران و بسیج نیز در ایجاد چنین فضایی بسیار موثر واقع گردید و انتقال داروها و تجهیزات از شب قبل باعث گردید وضعیت آماده سازی مطبها و از همه مهمتر داروخانه بصورت بسیار مطلوب صورت بگیرد و سرعت کار در ابتدای شیفت کاری افزایش یابد .

در انتها مؤسسه راه ایمان از همه عزیزان که در این سفر اینچنین فداکاری نموده و خطرات کرونایی را به جان خریدند بسیار سپاسگزار بوده و برای یکایکشان آرزوی صحت و سلامتی داریم.